Monday, December 16, 2013

TAHNIAH YUYU ZULAIKHA

asalamualaikum semua. lama tak update blog. im so buzy. kerja lagi so tak sempat nak update blog. huhuhu. walaupun dah beberapa hari dah lepas aku still nak ucapkan TAHNIAH BUAT YUYU ZULAIKHA yang berkhawin pada 13.12.13 majlis perkahwinan diaadakan di Langkawi. tempat lahir yuyu. sweet ko.



cantik sangat yuyu pada hari perkahwinan dia. selalu jugak gua baca blog dia. comel jer gambar dia. walaupun tak pernah jumpa. tapi ceq taw dia peramah.


suka tengok pic nie. rasa nak kawin awal pun adew. hahaha muda lagi kowt aku nak kawin. perkahwinan yuyu meriah kau. pengantin datang naik helicopter kau hader? tak ade kan? nanti aku nak buat naik lembu plak kah kah kah



rasa tenang jer tengok kak yuyu nie. isk isk sedih pulak. teringin nak jumpa yuyu tapi tak berpeluang lagi. kalau korang nak tahu LBQ yang makeup kan yuyu. memang terbaik la makeup dia.

nie semua kawan-kawan yuyu yang sangup datang. wahhhh minat dengan twin mansor ieda dan iena. tak lupa juga FATIN SUHANA kalau la dapat ke wending yuyu kan best. 



okey lah sampai disi sahaja saya update. saya harap sis yuyu dan bro onejet akan bahagia hingga ke akhir hayat. cepat-cepat dapat baby yer. hihihi gurau jer

1 comment:

  1. Alhamdulillah...tahniah...
    semoga berbahagia hingga ke jannah...^_^

    ReplyDelete