Tuesday, May 10, 2016

Alhamdulillah keputusan bagus

Assalamualaikum

Hey kau cubalaah jujur padaku. Hhehehee hati happy sebab tu boleh menyanyi. Alhamdulillah keputusan sem nie terbaik. Syukur sangat. Memang tak terkata la. Dalam hati nie nak menangis ketaw semua da.

Kiranya tak sia² la masuk hutan buat praktikal test hari tu. Bersekang mata study for final. Alhamdulillah rezeki Allah bagi kepada saya. Terharu

Cukuplah saya bagi tahu sem nie saya masih kekalkan pointer saya. InsyaAllah sem depan berusaha lagi sebab ada subjek killer. Memang koma la lepas nie study. Nak hadam segala teori cheq oiiiii. Jadi silalah siapkan diri anda dengan kuat fizikal dan mental. #mentalkoyak

Cukuplah saya coretkan di sini. Assalamualaikum. Yeayyyy nak mintak hadiah dekat my Ayah. Xoxoxo bye

P/s : sekarang saya suka ambik gambar bunga :)

1 comment:

  1. Hi Afifah, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete