Tuesday, July 19, 2016

Warna Lipstick Paling Popular 2016

Asalamualikum semua. Setelah lama sepi kini saya kembali dengan post yang terbaru lagi gempak. First nak ucapkan Selamat Hari Raya. Harap tak terlambat, hehehehe disebabkan sekarang musim raya. Mesti ualls suka makeupkan? Salah satu makeup yang penting adalah lipstick. So sekarang zalora ada warna pilihan yang paling popular 2016







Teknik solekan minimal atau natural makeup merupakan jenis solekan yang paling digemari ramai dan juga sering menjadi solekan pilihan ramai selebriti wanita terkenal. Bukan sahaja ia kelihatan lebih simple, teknik solekan minimal ini juga sesuai untuk semua jenis acara baik aktiviti kasual mahupun formal. Penting untuk anda ketahui bahawa pemilihan warna yang digunakan untuk teknik solekan natural ini biasanya adalah tona-tona lembut seperti earth colours dan pastel colours. Dan berbalik kepada tajuk entri kali ini, berikut merupakan warna matte lipstick yang paling popular buat masa kini dan warna-warna lipstick ini juga adalah warna yang digunakan untuk teknik solekan natural




Rose Pink


Pilihan warna pertama yang paling digemari adalah rose pink. Warna rose pink ini adalah lebih cair dan lembut berbanding dengan tone warna pink yang lain. Warna ini juga sesuai digunakan oleh wanita yang berkulit cerah. Kalau korang nak mulut ala Korean boleh la cuba warna nie.











Light Peach

Selain rose pink, wanita yang berkulit cerah atau kuning langsat juga boleh menggunakan lipstick yang berwarna light peach seperti berikut.  Lipstick nie banyak digunakan oleh makeup artis  untuk solekkan yang natural dan tak terlalu over and this is my favourite colour too.










Nude


Warna lipstick yang juga cukup popular pada masa kini adalah lipstick berwarna nude. Baik wanita yang berkulit cerah mahupun berkulit gelap, warna nude sememangnya pilihan yang bijak! Siapa kata warna nude tak cantik ? kebanyakkan orang sekarang pakai warna nude untuk kelihatan simple dan Nampak bibir kita asli gitewww.






Beige

Begitu juga dengan warna lipstick coklat cair atau beige yang lembut ini. Mungkin beige is the new red? Lipstick warna nie sesuai dengan semua jenis kulit. Tak terlalu menonjol tapi tetap buat bibir kita Nampak seksi dan menarik.





Jadi jangan lepaskan perluang yang ada nie. Semua warna nie boleh dapatkan di ZALORA cepat shopping ualls. boleh klik  gambar untuk ke laman web zalora.  


No comments:

Post a Comment