Thursday, October 31, 2013

random update


aku sudah bebas!!!! aku sudah bebas!!!! akhirnya exam habis sudah. lepas nie tak nak ke sekolah la. nak cari kerja. huhuhu. lepas tu tution untuk SPM. dengar SPM ketaq kepala lutut. lepas balik sekolah tadi terus try cara make up baru.



pic pakai baju sekolah lagi. kau ada? walaupun pakai selendang biasa kita boleh buat bagi labuh taw. nanti aku tunjuk cara ya. sekarang bz sikit. lepas exam nie kena buat test JPJ pulak. haduh lepas satu satu pulak kena buat. sebelum nie ada banyak lagi try make and cara pakai shawl.



gambar nie lama dah tapi baru ja upload dalam instagram. jangan lupa follow instagram aku taw. @afifah_wan banyak aku letak dalam insta ja. facebook jarang nak buka. hihihi. kalau lepas make up mesti kena remove kan. aku guna safi. lembut ja muka lepas cuci.


buktinya aku guna safi. masa nie tak remove lagi. saja nak jadi model safi jap. huhuhu mana la tahu boleh jadi. * angkat tangan letak ke bahu * dan sila muntah.


sampai di sini saja aku boleh cerita. malam nie aku tidor rumah tok/ nenek aku. bye-bye. 

No comments:

Post a Comment