Saturday, January 16, 2016

BIHAN GIRLY MAKEUP

Assalamualaikum.......

Holla mesti korang pernah dengar BIHANGIRLYMAKEUP ya set alat makeup yang super terkenal...  kalau korang pakai  mesti semua orang jeles. muka nampak feloles je macam retis nokkk. hahaha kalau tak glowing cari saya yer. saya pun pakai. saya jual benda yang saya pakai yer. memang berkesan.... pakai makeup nie parut boleh hilang.


nie testimoni saya sendiri yer. nampak tak parut tu hilang bila pakai. set nie dapat faundation & glowing spray.... bukan naktipu  memang ramai orang beli. bagi saya harga ni mampu milik dan apa salahnya kalau beli untuk pakai di muka benda yang mahal daripada benda yang murah mencepatkan kulit kita cepat rosak.


seriusly saya cadangkan set makeup nie. memang terbaikkkk!!!!!









dibawah ini saya sertakan testimoni untuk awak-awak semua






HARGA SET RM95 
TIDAK TERMASUK POS
POS RM6   
 SABAH & SARAWAK RM9
BOLEH WASAP DI  0194320566

1 comment: