Monday, July 25, 2016

RIANG RIA RAYA!!!

asalamualaikum

horayyyy horeyyyy. okay sebenarnya baru lepas siap buat kerja law. Ya Allah ingatkan ambik pelancongan tak ada law rupa-rupanya ada subjek law. erhhhh pecah pala. tapi tu bukan tujuan saya hari nie. heheheh hari nie nak cerita raya yang tak berapa nak raya. huhuhuhu raya tahun  nie sekejap jah 1 minggu huhuhu.

okay raya tahun nie beraya dekat rumah atuk sebelah ayah dekat changlun jah. heheheheh dekat ja kampung saya. tak pernah nak merasai jalan jauh nak balik kampung. paling jauh kampung dekat jitra. heheheheh kedah jugak.



dekat rumah atuk. atuk setiap tahun tak pakai baju panas katanya. hahahahaha lagipun dia kata seksi sikit. tahun nie tak ada tema yang tetap. semua warna warni. dekat kampung belah ayah ramai sepupu yang dh kawin. huhuhuhu.




dengan my kak long dan sepupu yang havoc. setiap kali kak long balik mesti ada ja projek nak di buat oleh kami masa raya. hahahaha salah satunya tengok wayang. heheheheh best keluar dengan mereka nie.


okay sebelah petang pulak kami balik umah atuk sebelah emak plak. biasalah kampung dekat jah. tapi raya tahun nie kena hujan dari pagi sampai petang. jadi tak berapa best la nak beraya. huhuhuhu tapi bersyukur dengan rahmat Allah.



yeahhhh finaly dapat jugak bergambar satu family. walaupun warna warni. heheheheh raya dekat kampung belah emak selalu kenyang sebab ada nasi empik dengan sambal ikan bilis mak lang. yummmy. lupa nak ambik gambar InsyaAllah kalau ada rezeki saya tunjuk macam mana nasi empik dengan sambal ikan bilik ya. hehehehhe



nie adalah sepupu yang paling rapat macam kakak dah kepada saya. bila balik kampung mesti jumpa mereka. selalu layan kepala saya yang senget nie. heheheh the best sepupu. masa raya lagi havoc dengan karenah selfie welfie dengan diorang. terlalu banyak gambar sangat dengan diorang. kak ayien denagn kak angah.

okay sampai sini sahaja saya mampu bercerita. sebenarnya banyak lagi gambar yang nak post tapi line internet sangat mencemburi saya. huhuhu insyaAllah lepas nie banyak lagi cerita yang saya akan update. adios amigos

No comments:

Post a Comment