Sunday, June 8, 2014

love is friend

asalamualaikum



sebenarnya benda nie dah lama berlaku tapi...... baru hari nie saya luahkan dekat blog kesayangan hamba nie.. korang mesti pernah jatuh hati kan? yes benda tu berlaku pada diri saya.. sebernarnya saya susah nak jatuh hati pada orang.... mungkin ramai orang akan sangka saya nie gediks tapi sejujurnya saya memang dari kecik kawan dengan laki sebab saya anak tunggal perempuan. sebab itu saya lebih suka bergaul dengan budak lelaki. pada kawan-kawan saya ingin mintak maaf kalau ada salah silap saya pada hampa semua....

saya memag jatuh hati tapi saya tahu dia suka pada orang lain iaitu teman baik saya sendiri. yeahhh my friend. tapi dia takut nak nagi tahu pada my friend. pada awalnya memang sakit hati tapi saya sedar siapa diri saya. mungkin kita hanya boleh jadi kawan saja. opsss lupa lama saya tak update twiter hihi. okay sambung pada cerita..... dia pun tahu perasaan saya tapi dia menolak secara baik ja......

okay sampai sini saja saya hanya mampu berkongsi.....nak tulis lebih-lebih nanti ada orang yang dengki

1 comment: