Saturday, February 25, 2017

Tutorial Shawls Simple

haiiiiii semuaaaaaaa

disebabkan hari nie balik kampung ada sikit masa terluang dengan blog kesayangan nie. ( mummy rindu awoks ) menangis tepi bucu katil.

hokey kali nie saya nak bagi tutorial shawl. basic je. cara shawl yang selalu saya pakai ke mana2 saja. mudah dan cepat lagi satu labuh.

sebenarnya saya dah post dalam instagram. tapi saja nak post dalam blog kesayangan jugak. hehehehehe enjoy yerr




jjang!!!!! jjang!!!!!

nie hasilnya bila korang tengok tutorial hehehehehe. labukan? try la pakai macam  nie. jimat masa dan pakwe pun  tak marah kalau cepatkan bersiap. kehkeheh





1 comment:

  1. Kdg2 nk jugak bershawl.tapi tu la. Mengejar masa. Last2 tudung bawal jugak yg dicapai.senang bentuk.sng nk iron

    ReplyDelete