Friday, January 17, 2020

KERJA OH KERJA

Hai  hampaa semuaaaa.


Lama tak menulis ni rasa lain pulak. Lama tak update blog. Selalu blog walking saja. Rasa rindu masa zaman study dulu. Bila dah masuk alam pekerjaaan ni rasa dia tu lain macam stres dia tu lain macam. Masa zaman study  dulu stress dia aku boleh handle lagi. 

Kadang-kadang tak ada masa dengan diri sendiri. Nak bersiap macam dulu pun dah tak sempat. Nak buat hobi yang aku minta dulu pun tak ada masa. Bila kerja menggunakan  otak ni penat dia lain macam. Dulu sebelum aku kerja tempat baru ni, aku rasa okay ja. Happy dekat tempat kerja. Ohhh dulu aku kerja cafe. Serius aku lebih suka penat badan dari penat otak. Kerja office ni bukan aku minat sangat. Tapi family yang paksa kerja situ.



Tempat kerja aku dulu boss semua okay, kawan tempat kerja pun okay. Cuma gaji aku tak banyak mana. tapi hari-hari aku pergi kerja dengan happy. Tak pernah lewat, best sangat. Tempat kerja sekarang kawan kerja okay masuk kepala apa semua. Cuma kadang2 tu ada benda yang buat aku stress. Aku malas nak cerita tapi sebab benda tu boleh buat aku stress sedia. 


Okay sampai sini saja aku cerita. Nak luah dekat kawan-kawan aku tak pandai nak share. Sini saja tempat aku menulis semua apa yang aku rasa. Blog ni ibarat diari hidup aku dah. 

No comments:

Post a Comment