Saturday, May 18, 2013

BFF

asalamualaikum....

lama rasanya kita tidak berjumpa di blog ini. maafkan saya kerana pada bulan nie pah sibuk sangat sampan tak sempat nak berblog. rasa rindu tahap cipan dah nie. alhamdullilah pah dapat update blog nie guna fon. pah ada jumpa.satu application yang sesuai. pah sibuk dengan mid year exam. kebertulan pada 2 mei pah ada kem di UUM jadi pah tak sempat nak update.

pah nak bercerita tentang BFF. mesti korang ada BFF masing-masing. kawan pah nie seorang yang pandai maklumlah budak sain katakau. pah nie budak akaun jer mana boleh lawan dengan dia. walaupun pah berlainan kelas dengan dia kami masih berkawan baik sebab kami berjiran jer. kami nie berkongsi minat yang sama iaitu bergambar.

kami juga suka lepak. yups kaki lepak hahahaha. tapi kami tak buat benda yang tidak berfaedah. huhuhu kadang-kadang kami layan movie dalam laptop. kawan pah minat cerita harry poter. dia juga seorang yang aktif di sekolah.

okey sampai disi sajalah pah dapat sampaikan cerita. i luv my BFF. kalau da masa pah akan ceritakan pasal pah ke kem. bye

No comments:

Post a Comment