Friday, August 12, 2016

HOW TO KAYAK

assalamualikum

hai semua. Alhamdulilah hari ni ada masa sedikit nak update blog kesayangan hamba. *isk isk cried while update blog. hahahahah lawak je. okay disebabkan semua orang tahu saya masih lagi berlajar dalam bidang pelancongan di PTSS. okay siapa yang tak pernah berkayak? mesti adakan.

okay saya dengan kawan saya ada masuk pertandingan buat video educational tentang kayak.. pertangdingan ini lawan semua Politeknik Malaysia. jadi sambil korang support korang boleh jugak belajar pasal kayak. kalau korang cuba mesti nak main lagi kayak.

saya harap korang semua dapat support video kami dan tolong naikkan viewers dengan like kami nah. jasa anda amat kami perlukan. Ribuan Terima Kasih kami ucapkan.

korang boleh jugak cari dekat youtube. search " eMCC Ptss JPH kayaking " ataupun korang boleh ja tengok di blog saya nie. thanks awok semua




2 comments:

  1. Assalamualaikum. Budu singgah melawat. Kayak aktiviti yang bagus and mencabar juga bagi yang xpandai berenang macam BUdu ni HAhaha... Apapun good luck to you sis. Cayoookkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam. thanks sis budu. hehehehe memang mencabar tp sekali try mesti nk naik lagi

      Delete