Saturday, November 2, 2013

6 blogger muslimah


pada petang yang bosan ni,aku buat satu entry yang agak gila-gila sikit. aku suka tengok orang pakai shawl atau blogger yang menutup aurat. so ini lah yang aku tengok ada gaya dan menarik. sebenarnya banyak lagi blogger yang cantik tapi aku ambik enam ja okay pertama


fatin liyana


bakal doktor dan juga model muslimah. suka tengok gaya fl bila ambik pic comel jer. beliau juga sering menghias majalah-majalah.

hazanis


hazanis atau lebih dikenali mek cha. selalu aku tegur dekat instagram. peramah selalu layan aku punya comment. beliau ada nego baju. cer try cari dekat fb hazanis fasion. baju dia cantik-cantik. nak beli untuk raya pun okey jugak

daygku nuraini & daygku nurhayati


blogger yang paling aku minat twin nie. asal sarawak. tapi sekarang twin nie berpisah sebab sorang belajar dekat upsi perak. hahaha suka baca blog nie. ada lawak ada sedih

4    irine nadia

 

nie mumuy muda irine nadia. ada seorang cahaya mata fiska medina. seorang yang peramah. suka baca blog kak irine sebab kebanyakan kisah kak irine sekeluarga. 




gadis kecil molek asal langkawi kedah. sudah tunang dan akan berkahwin tapi tak tahu bila. suka tengok post yuyu. kecik gila. aku rasa aku tinggi lagi hihihi. kalau nak tengok banyak pic yuyu terjah blog beliau



aku memang suka dengan blog twin nie. mereka selalu bergilir-gilir update blog. macam kongsi la. kalau tegur pun tak sombong hapyy ja twin nie. aku jadikan mereka idola aku.



okay la. sampai disini saja aku update. nak buat kerja lain pulak. bye-bye

3 comments:

  1. okay. bru jumpa blog dia. hihi

    ReplyDelete
  2. Wow. i like your blog. simple tapi sweet.. :-)
    Salam ukhwah dari www.blouseNtops.com

    ReplyDelete